tisdag 29 mars 2022

Vackra fjäderblommor





Hej hej!

För ett tag sedan satte jag ju in aprikos-kvistar från vårt träd i det gamla olivkruset och jag fick det att blomma med små utsöta rosa blommor. Lycka! Nu när blommorna börjar falla av så ville jag ersätta dem med något annat och snart är det ju påsk. Så fjäderblommor fick det bli.

Jag kör på en lugn färgskala med brun/beige och vita fjäderblommor som jag tycker blev fint till både urnan och väggfärg och soffa. 




Lätta att fästa i ris och kvistar med den medföljande ståltråden. Har haft mina i flera år och de är fortfarande lika fina som när jag köpte dem.



Jag är fortfarande lite trött efter min Covid så försöker att inte anstränga mig för mycket här hemma. Men ikväll ska jag i alla fall iväg på ett event med kläder och skönhetsprodukter och det ska bli så kul att träffa lite folk igen och kanske hänger det med något nytt vårigt hem. Så sugen på allt som andas vår just nu.

Kram M




Inga kommentarer: