måndag 14 mars 2022

Lyssna på ljudbok helt gratis i 40 dagar

Reklam för  BookBeat



Allting blir lite roligare med en ljudbok i lurarna!
Ja till och med städningen faktiskt. 

Nu har du också chansen att lyssna på ljudböcker helt gratis i hela 40 (!) dagar. Klicka bara på denna länk så aktiveras erbjudandet och det är såklart ingen bindningstid efter de fyrtio dagarna.

Jag lyssnar på ljudbok när jag är ute på powerwalk, planterar, stryker, städar eller bara sitter en stund i soffan eller ute på terassen. Så himla mysigt och det finns ju hur många böcker som helst att välja mellan i massor av olika genrer. Just nu är jag inne i en period där jag vill lyssna på feelgood - behöver det i denna oroliga tid och koppla bort allt en stund känner jag. 



Den här lyssnar jag på nu - Det lilla galleriet i solen. Det handlar om en kvinna som flyttar med sin familj till Sydafrika och hennes första tid med att acklimatisera sig i Kapstaden och såklart händer det en massa för allting blir ju sällan som man tänkt sig. Rekommenderas!



En annan mysig feelgood jag nyligen lyssnade på var Vingården för vilda drömmar. Så mysig!

Har du någon bok du kan rekommendera så tar jag jättegärna emot ditt tips! 

Så var det måndag igen och solen strålar från en klarblå himmel. En kall vind men vad gör det när man ändå sitter inomhus...

Kram M


 

Inga kommentarer: