måndag 21 mars 2022

Gillar du också inredningsdetaljer

Samarbete med Newport Home 



Några dagars tystnad härifrån och det beror på att även jag till slut åkte på Covid.

Träffade tjejgänget för första gången på evigheters evigheter med en trevlig brunch hemma hos en av tjejerna och två dagar senare ringde en av dem och berättade att hon testats positivt för Corona. Så då var det väl bara att vänta. Jag satt bredvid henne hela dagen och det var kramar när vi sågs och när vi skildes åt. Det började med huvudvärk och sen blev det feber, ont i halsen och värk i kroppen. Bara att gilla läget.

Nu börjar jag känna mig bättre och vi får bara hoppas att det var allt. Jag har tagit det väldigt lugnt och vilat och vilat och som tur är hade jag inga deadlines under förra veckan men nu börjar det dra ihop sig.


Jag vet att ni gillar stilleben och dekorationer så jag visar några olika stylingar på vår skänk.

För idag tänkte jag nämligen tipsa om att jag fått en rabattkod att dela med er hos Newport Home där alla dessa dekorationer kommer ifrån!






Själv älskar jag Newports sortiment som synes och har samlat på mig en hel del genom åren.
Så nu tänkte jag passa på att klicka hem lite nytt i presentväg med min kod. Man får passa på ju!



Jag flyttar ofta och gärna omkring på mina inredningsdetaljer och genast känns det som nytt igen.



Jag kan även tipsa om att deras påskshop har öppnat och den är inte att leka med :-)

Hoppas ni har det lika soligt och fint som vi har det. Även om jag inte har kunnat vara ute är det lite roligare att vara sjuk när man kan ligga och titta ut på klarblå himmel och strålande sol.



Ha en fin måndag och start på veckan!
Kram M


Inga kommentarer: