söndag 23 januari 2022

Snyggaste och skönaste outdoorkläderna

 
Reklam för Revolution Race




Att bo här.
Jag är oändligt tacksam för det.

Att bara kunna gå ut genom dörren och ha havet, skogen, åkrarna, äppellundarna precis utanför.
Gå åt höger eller vänster - vilken strand vill jag promenera idag?



Det blev vänster.
Kan man någonsin tröttna på denna vy?

Den guldgula sanden, havet som skiftar färg och nyans varje dag. Himlen som gör detsamma.



Och så ljudet.
När vågorna slår in mot stranden. Så rogivande. Älskar.



Igår gick vi höger.
Ner mot fiskeläget i vår lilla by.

Stranden här är så vacker den också. Och hamnen med den lilla piren.
Måsarna som skriar. 



Alla dessa promenader kräver bra och tåliga kläder som tål alla sorters väder.
Mitt bästa tips är Revolution Race. Inte bara praktiskt utan himla snyggt också.

Både den gröna jackan och byxorna kommer därifrån. Även hoodie och underställ som inte syns i bild. Alltså jag lovar - det finns inga bättre outdoor-kläder! Jag fryser aldrig numera.



Kan verkligen rekommendera att kika in till Revolution Race och kolla in deras supersnygga sortiment av outdoor-kläder! Både jag och mannen gillar dem skarpt.




Ikväll blir det hemgjort pizza här i Casa Vik. En röd och en vit.
Kram M


Inga kommentarer: