torsdag 27 januari 2022

Ett svart litet vitrinskåp

 


Välkommen hem till oss du fina lilla skåp från Java Möbler
Kan man bli kär i ett skåp? 
Svar: Ja ❤️



Det blev kärlek vid första ögonkastet när jag såg detta lilla skåp i svart järn och jag visste på pricken var det skulle stå. Nämligen i vårt orangeri.

Åh, det kommer bli helt perfekt där och jag ska fylla det med koppar, glas, tallrikar, ljus och annat vi behöver i vårt älskade trädgårdshus. Just nu är det dock fullbelamrat med Medelhavsväxter och olika sorters övervintrare i krukor så vi får vänta lite till.
Och tills dess får skåpet gärna stå och lysa upp tillvaron inne i huset.



Det här skåpet kan man även ta av benen på och hänga på väggen så blir det ett fint väggskåp istället. 

Det bästa? Detta skåp är på kampanj just nu OCH Java Möbler erbjuder normalt inte rabattkoder så därför är jag otroligt glad att få dela med mig av just en sådan till er. SANDBLOMMAN10 ger dig 10% rabatt på ett köp fram till den 10/2!

Jag kan också berättar att Java Möbler är ett litet familjeföretag med möbel- och inredningsbutik i Helsingborg men har alltså även webbshop. Här hittar man unika och handgjorda möbler och inredningsdetaljer med en personlig touch. Alltid fri frakt hem till dörren.



Vår i små vaser. Kunde inte motstå dessa i blomsterbutiken.
En anemon och två ranunkler. Som små godispraliner.

Fint att sätta enstaka blommor i små vaser tycker jag. Man behöver inte alltid köpa en hel bukett.

Någon vår är det dock inte tal om utomhus. Storm igen som gör att regnet kommer rakt från sidan. Presenningarna som täcker utemöblerna står som spända ballonger och man blir rädd att de ska lyfta och flyga iväg som ett stort paket.... Och någon powerwalk blir det INTE idag kan jag lova.

Kram M 



4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Vad heter skåpet? Jag hittar det inte på deras hemsida. Älskar det!

Marie sa...

Det verkar tyvärr vara slut....

Anonym sa...

Så synd! Kul att du hann haffa ett 😊!

Marie sa...

Jag är verkligen glad för det! Älskar vårt lilla skåp :-)