tisdag 2 februari 2021

Lite nytt på väggen

Samarbete med Junique Artshop





"Hon har blommor i sitt hår" och på sin kjol :-) Nämen titta vilken skönhet som hittat hem till vårt casa.

Att uppdatera väggen med lite ny väggkonst är ju ett ganska enkelt och billigt sätt att förändra lite snabbt.

Tavlan hittar du här och med min kod 25SANDBLOMMAN får du hela 25% rabatt på hela sortimentet av posters, tavlor, tryck och ramar (gäller tom 7/2 2021).

Kjolen många frågar om hittar du här och då ska du ange koden BLOMMAN för att få 10% rabatt!



Konstnären heter Frank Mot och motivet kallas "Kumiko".

Jag valde att trycka den på canvas som jag tycker blir så vackert på denna typ av motiv.

Junique jobbar med konstnärer från hela världen och alla produkter produceras i Europa enligt högsta ekologiska standard. Det jag dessutom gillar lite extra är att det är ett helt kvinnodrivet företag.



Alla motiv kan tryckas på olika material som posters, canvas, glas, aluminium, självhäftande mm och du väljer med eller utan ram, olika storlek och så vidare. Du ser enkelt hur motivet förändras på skärmen när du klickar i olika alternativ.



Även den lilla väggsnutten mellan terassdörrarna fick lite ny konst i form av konsttryck av Larissa van der Laan. Ballerina och Storm Clouds heter dessa motiv. Här valde jag extra premium träramar i svart och med passepartout för en exklusiv look.

Idag är det riktigt kallt och ruggigt så jag tror dagens fysiska aktivitet får ske inomhus. Ett styrketräningspass med bra musik i öronen. Vi har ju haft så himla fint väder med snö och sol de senaste dagarna att man nästan blivit lite bortskämd med att det ska vara fint varenda dag.

Kram M 


Inga kommentarer: