söndag 20 juli 2014

När Anna kom på besök

Sociala medier och framförallt Instagram är bra fantastiskt ändå! Här hittar man nya bekantskaper och underbara människor som man aldrig skulle träffat annars.

Häromdagen träffade jag Anna. Hon hälsade på i mitt casa en strålande vacker sommardag med ett fantastiskt doftljus i handen och ett strålande leende på läpparna. 

Vi fikade i den sköna skuggan i pergolan i min trädgård och pratade som om vi känt varandra i många år. Såååå härligt! Det är ju så med vissa människor man möter. Man känner direkt att man liksom klickar och man behöver inte göra sig till, man bara är. Så var det med Anna.




2 kommentarer:

Malin sa...

Hej vilka fina bilder du har. Jag har en fråga om ditt orangeri, hur många grader håller du vintertid? Vänliga hälsningar Malin

Marie sa...

Hej Malin! Tack snälla så glad jag blir.
Vi håller 8-10'grader vintertid i orangeriet. Förvarar våra medelhavsväxter där så det är en ganska bra temp. Sen eldar vi på ibland med kaminen också förstås :-)
Kram Marie