fredag 26 februari 2021

Jag ska prova tyngdtäcke

Samarbete med Siexa



Äntligen ska jag prova tyngdtäcke!



Jag har flera gånger berättat om mina sömnproblem och hur det påverkar mitt allmänna mående men också min hypotereos. Jag vaknar många, många gånger under natten och har svårt att komma till ro. Ibland blir det inte många timmars sömn eller någon chans till återhämtning. Jobbigt. Tufft.
 


Jag har läst mycket om tyngdtäcken och att det är många som är väldigt nöjda och känner att det hjälpt dem och nu är det alltså äntligen dags för mig att testa detta.

Blev först lite förskräckt när jag hämtade paketet - det var tungt! Tänkte att det skulle kännas obehagligt att ha den tyngden på kroppen men det blir en omhuldande och lugn känsla när det tunga täcket fördelar sig över kroppen. Skönt - och inte tungt alls faktiskt.

Hos Siexa hittar du tyngdtäcken och tyngdfiltar till riktigt bra pris just nu (från 499-699 kr) och använder du även min rabattkod SANDBLOMMAN10 får du ytterligare 10% rabatt.

Jag gissar att man måste ge det här en tid för att kunna utvärdera ordentligt och jag återkommer efter några veckor med hur jag känner det då.

Ibland känns det som att det jag önskar mig allra mest är en god natts sömn.

Men nu är det fredag och en lugn helg ligger framför oss (som vanligt). 

Kram M 




Inga kommentarer: