onsdag 14 oktober 2020

Mina höstfavoriter från Scandi Living

Samarbete med Nordic Nest







Känner ni till varumärket Scandi Living? Ett svenskt varumärke med rötter och passion i den skandinaviska livsstilen. Jag gillar stilen väldigt mycket och är därför väldigt glad att kunna erbjuda er en rabattkod hos Nordic Nest som gäller på allt från Scandi Living (även sådant som är på kampanj). 
Koden ni ska använda är "sandblomman10" och då får ni 10% rabatt till och med 31/10.

Hos Scandi Living hittar man porslin, muggar, glas inredningsdetaljer, plädar, mattor med mera.

Här nedan har jag satt ihop några av mina höstfavoriter med direktlänkar till alla produkter. 
Beige är det nya svarta :-) Enjoy!




Frukostskålar

Ljusstake liten

Linneservetter

Ljusstak e stor

Ullpläd

Muggar

Kuddfodral








Igår hade vi en helt fantastisk höstdag med strålande sol och så varmt att man kunde vara ute utan ytterkläder. På eftermiddagen efter dagens jobb åkte jag iväg och köpte lite fina höstblommor som jag planterade i urnan vid ytterdörren och de stora krukorna på terassen.

Efter det åkte alla känsliga träd och växter in i orangeriet för vi hade kollat väderprognosen som utlovat kallare temperaturer och storm. Det svänger snabbt kan man säga.... Japp, idag har vi en iskall vind som blåser in från havet och det i kombination med hård vind. Brrrrr. Nu är man definitivt sugen på att plocka fram alla plädar, fällar och höstiga textilier man har hemma. Plus massor av ljus såklart.

Ha en fin lillelördag! Vi hörs,
Kram M <3

Inga kommentarer: