onsdag 7 oktober 2020

Nya höstoutfits och rabattkod

Samarbete med Bubbleroom




Vilket omväxlande väder det är hos oss idag. Ena sekunden står regnet som spön i backen och nästa skiner solen. Riktigt aprilväder fastän det är oktober. Jag är i alla fall glad att vi fortfarande har sensommar enligt meteorologerna - dvs dygnstempen understiger inte 10 grader så alla våra växter och träd står fortfarande ute och vi kan använda orangeriet! 

Dessutom levererar dahliorna fortfarande massor av fina blommor så jag har inte varit i en blomsterbutik sedan innan sommaren och ändå haft otroliga buketter att fylla huset med. Sparar pengar gör man.

Idag tänkte jag bjuda på lite mode och outfits här på bloggen och dessutom ge er en finfin rabattkod.

Jag har nämligen i samarbete med Bubbleroom fått hem lite nya höstplagg som jag hoppas ni kan bli inspirerade av. 




Älskar jordnära kulörer nu på hösten och älskar klänning. Denna modell i finstickat är så fin tycker jag med knappar hela vägen, följsam och stretching och med knyt i midjan. När det blir kallare sätter jag till en mysig kofta utanpå. Jag har storlek M.


Du hittar klänningen här och den finns även i svart. Stövlarna gamla och så även väskan.





Jag tokgillar vaxade (eller coated) byxor och har slitit så mycket på mina gamla så det gått hål i dem.
Så snyggt till både tröja, skjorta och kavaj.


Byxorna är stretchiga med två fickor fram med dragkedja och två fickor baktill. Ganska små i storleken så gå hellre upp en storlek än ner. De vaxade byxorna hittar du här.

Blev så förtjust i tröjan med den fina spetsen runt halsen. Mjuk skön kvalitet med lite puffig ärm. Jag har storlek M. Finns i svart också som jag är sugen på.





På språng med svarta faran :-) Åh, älskar min nya bil. Eller den är inte sååå ny längre, men ändå...

Mjukaste setet med kjol och polo i en härlig beige kulör. Lika fin på jobbet som att mysa omkring i hemma. Kjolen har slits i ena sidan. Liten i storleken så gå upp en storlek, jag har M.

Du hittar kjol och polotröja här. Finns även i grått.


Nu fick vi precis leverans av träningsbänk och hantlar till vårt hemmagym så måste kila.

Ha en fin lille-lördag!
Kram M <3


Inga kommentarer: