onsdag 28 oktober 2020

Sovrum i jordnära toner

Inlägget innehåller annonslänkar



Idag har jag tvättat påslakan och renbäddat. Bästa känslan att krypa ner i sängen när det doftar nytvättat. Längtar redan till kvällen, haha. Bjuder därför på lite bilder från vårt sovrum idag. 


Jordnära toner som skapar ett lugn. Mjuka textilier och många kuddar.
Glöm inte att ta in träelementet i form av gröna växter när ni inreder med mycket jordnära toner!










Innan för de svarta glasdörrarna döljer sig vår walk-in-closet. Min stolthet. Den är inte stor men den rymmer MASSOR med hjälp av platsbyggd inredning. Dörrarna är från Elfa.

Nu skiner solen igen efter en regnig förmiddag. Snart lunch. Jag ska åka iväg och hämta ett paket med några små grejor jag beställt. 
Och så behöver jag köpa strumpor och hårspray. Får bli ett besök på Lindex också.



Förresten en magiskt god rätt jag lagade häromdagen; en riktig Lady & Lufsen-rätt - Italienska köttbullar i tomatsås serverade med rykande het spagetti. Recept på min andra blogg här.

Önskar er en fin lille-lördag!
Kram M <3


Inga kommentarer: