tisdag 6 oktober 2020

Rosa oktober och tuttpraliner

 Jag känner mig oerhört stolt och hedrad att få vara ambassadör för Cecilia Nordströms fantastiska tutt-praliner 🍒 Den rosa kollektionen säljs under en begränsad period i webshopen (oktober månad) och 10% av försäljningen går oavkortat till bröstcancerfonden.

Varje dag insjuknar cirka 20 kvinnor i Sverige i bröstcancer. De flesta av oss har någon i vår närhet som drabbats eller kanske till och med drabbats själv. Det känns som en självklarhet att bidra och stötta till forskningen kring bröstcancer så att fler kan botas och att sjukdomen upptäcks i tid. 

Så alla underbara tjejer/kvinnor/gummor där ute - håll koll på era tuttar och gör vad ni kan för att bidra till forskningen! 


Chokladen är MAGISK med smak av mjölkchoklad/kokoskola och mörk choklad/passionsfrukt. Finns i denna 9-bitarsask men även i 2-pack som är en utmärkt liten present.



Igår hann jag faktiskt vara ute i trädgården i flera timmar på eftermiddagen precis som jag hoppats på. Planterade vårlökar - vill ni se kanske? - och klippte ned lite vissna blommor, rensade och tömde. 

Idag blir det jobb med en inredningskonsultation och så hoppas jag hinna med lite träning också. Imorgon ska vi få hem en leverans som jag verkligen längtar efter. Vi har beställt bland annat en träningsbänk och lite nya hantlar.

Kram M <3

Inga kommentarer: