måndag 19 oktober 2020

Ett underbart serum för strålande hud

I samarbete med Swiss Clinic


Helgen swischade förbi i ett huj och bestod bland annat av härliga långpromenader i det fina höstvädret. Så vackert i skogen nu när det börjar skifta i höstfärger även om det fortfarande är väldigt grönt. De där färgerna ihop med hav, sand och berg vid Stenshuvuds Nationalpark är bara för vackert. Det blev lördagens lilla utflyktsmål.

När vi kom hem gjorde vi en höstgryta som fick puttra i timmar på spisen och så en äpplepaj. OMG så gott alltså. Ni ska få recept på båda.




Men idag tänkte jag prata hudvård. Det gillar vi eller hur!? I alla fall så gör jag det och det känns mer och mer viktigt ju äldre jag blir. Att få rynkor är helt ok med mig men jag gillar inte när huden blir torr och fnasig eller att man ser glåmig och trött ut.



Därför vill jag dela med mig av en ny favorit i mitt badrumsskåp som faktiskt är helt fantastisk. Jag hoppas ni vet att jag är 100% ärlig när jag visar upp sådant här och skulle aldrig göra det om jag inte stod bakom att jag gillar produkten. Att inspirera er brinner jag för.


Självklart har jag fixat en rabattkod till er om ni också vill prova: "SANDBLOMMAN20" ger dig hela 20% rabatt på serumet (gäller tom 31/10).



Serumet innehåller 5 olika hyaluronsyror (binder fukt) och 5 peptidkomplex (stimulerar produktionen av kollagen som hjälper till att få huden spänstig igen). Lovar att det inte är något hokus pokus utan den återfuktar verkligen utan att kännas minsta kladdig och ger en härlig lyster. Dessutom doftar den helt magiskt. Funkar både under den vanliga dagcremen eller som nattcreme - eller både och.


Hoppas ni får en fin måndag!
Kram M <3


Inga kommentarer: