söndag 26 april 2020

Att ge tokbra rabatt på Glossybox

I samarbete med Glossybox





Titta vad som landade i brevlådan häromdagen!
Du som följer mig här vet att jag prenumererar på Glossybox och det är lika roligt varje gång det kommer en ny utgåva. Man blir lite som ett barn på julafton när man packar upp den rosa lådan för att kika vad som döljer sig undertill när man försiktigt lossar det svarta sidenbandet och lossar sigillet på silkespappret.

På bilden har jag faktiskt använt mig av två av produkterna i månadens box.



I april är temat Spring Blossom och för att inte avslöja allt men ändå ge en liten hint så var det nagellacket och en av läppennorna jag använt mig av på bilden.



Ljuvliga vårfärger som man blir glad av, eller hur!?

Med koden MARIE30 får du nämligen hela 30% rabatt på aprilboxen. 
Du betalar då endast 111 kronor för en box med produkter värda över 900 kr!!
Men boxarna börjar ta slut - så först till kvarn....


Hoppas du har en skön söndag!
Kram M <3



Inga kommentarer: