måndag 27 april 2020

Att ge rabatt på inredning

Inlägg i samarbete med Homeroom




Sugen på lite vårnytt till hemmet? Då tycker jag du ska kika in hos Homeroom som verkligen har så mycket fint och massor av möbler och inredning på rea just nu.

Använder du dessutom min rabattkod SANDBLOMMAN5 får du 5% rabatt på allt - inklusive rea!

Några av mina favoriter hittar du nedan. Låt dig inspireras!



Helt underbart överkast i sammet. Ditt pris med min rabatt 455 kr !!
Finns i guldbrunt, mörkgrönt och mörkblått.




Finns i en mängd kulörer, mönster och storlekar













Finns i svart, silver och guld






Min rabattkod gäller tom 1/5 2020 så vänta inte för länge på att klicka hem något du är ute efter!


Ha nu en fin start på veckan!
Kram M <3






Hickap Classic Complete Set

Inga kommentarer: