fredag 24 april 2020

Grymma högtalare till kampanjpris

I samarbete med Urbanista




Vädret just nu kan bara beskrivas med ett enda ord - MAGISKT!
Det är fortfarande april och vi har 20 grader varmt. Jag är djupt tacksam för att Moder Jord är så vänlig mot oss och bjuder på detta då vi tillbringar all tid hemma.

Det krävs mer än en gnutta disciplin att gå in och sätta sig på kontoret och jobba just nu måste jag erkänna....


Men igår tillbringade jag flera härliga timmar i trädgården med både jobb och nöje. Ska visa er lite mer en annan dag från en ljuvlig dukning jag gjorde.

På seneftermiddagen satte vi oss i vår nya lounge-grupp på terassen, hämtade ut den nya högtalaren och spelade en massa härlig musik och sommarlåtar som fick humöret på topp.



Den snygga högtalaren med kanonbra ljud du ser i bild är på kampanj nu kan jag tipsa om.
Hela 30% rabatt på dessa grymma högtalare och med min kod VIPSPEAKER får du ytterligare 5%.
 Ja, du läste rätt - 35% rabatt på dessa nu så jag kan bara säga passa på! 

Högtalaren är perfekt inomhus och du kan även ta med den ut i trädgården, på stranden eller på utflykten. Det går även att parkoppla två stycken om man vill ha utmärkt stereo-ljud men ensam är den enligt mig helt outstanding också!


Min modell heter Brisbane och finns i flera färger.

Vill man ha en lite mindre variant så finns det sådana också.


Nu önskar jag er en riktigt fin fredag!
Kram M <3

Inga kommentarer: