fredag 17 april 2020

Att älska jeanskjol

Inlägget innehåller annonslänkar


Här ser ni ett skymt av leveransen vi väntade på härom dagen. En ny loungegrupp!
Ska visa er mer och skriva ett inlägg när jag piffat lite mer men idag tänkte jag visa lite vårnytt mode istället. Jag la ut den här bilden på Instagram och fick så många komplimanger och massor av frågor om vart jag köpt min outfit på direktmeddelande.



Nu med mockaboots men snart med sneakers, sandaletter eller flipflops.
Jeanskjol är ett favoritplagg att gilla år efter år. Gillar verkligen den här modellen med rymliga fickor i sidorna och härlig vidd i kjolen.




Hängmatta är ett svenskt klädmärke som designar och producerar en unik och skön design där komfort och bekvämlighet står i fokus. 
Kläderna är tillverkade för alla våra olika kroppar och tillfällen. 
Alla får vara precis som de är - hurra på den!



Älskar den här typen av kläder när man kan känna sig både snygg och bekväm på samma gång.



Nu njuter vi fredag och solsken!
Kram M <3



Inga kommentarer: