tisdag 28 april 2020

Snyggaste flaskan för kalla och varma drycker

Inlägg i samarbete med Ideal of Sweden





Visste du att Ideal of Sweden förutom att sälja supersnygga mobilskal även nu teamat upp sig med Glacial, ett svenskt varumärke som skapat miljövänliga flaskor i rostfritt stål. 



Detta är ju sååå bra! Jag försöker plastbanta så mycket jag kan hemma för vet du - varje MINUT köper vi 1 MILJON plastflaskor runt om i världen. De flesta används bara en gång och sedan slängs de. Engångsplast som hamnar i havet och dödar både fiskar och fåglar. Om trenden fortsätter kommer det år 2050 att finnas mer plast än fisk i haven. Det får bara inte hända. 

Så genom att köpa en sådan här snygg flaska som du också kan matcha med ditt mobilskal så bidrar du faktiskt till att göra skillnad och i förlängningen en bättre värld.



Flaskan håller din dryck kall i hela 24 timmar! 
Men du kan faktiskt även använda den till varma drycker som då håller värmen i 12 timmar.

Jag bara älskar min leo-flaska och den är med mig både på kontoret, ute i trädgården och på utflykten.
Flaskan finns i 10 olika mönster.



Just nu är det 25% rabatt på dessa flaskor och med koden idealXsale får du ytterligare 15% rabatt.
(Ordinarie pris är 399:-)

Passa också på att uppdatera din mobil med ett nytt skal. Upp till 70% rabatt på mobilskal på sajten.


Kram M <3

Inga kommentarer: