tisdag 7 april 2020

Vårig outfit på terassen

Inlägget innehåller annonslänkar


Åh vad härligt det är att så smått byta ut vintergarderoben mot vårkläder!
Jag var ju inne hos Märkesbutiken Österlen härom dagen och även denna outfit fick följa med mig hem. Ett par ursnygga byxor från Mos Mosh, en enkel vit tunn långärmad tröja från Part Two och under en matchande tisha, även den från Mos Mosh.

Jag måste än en gång slå ett slag för Märkesbutiken i Simrishamn som har så mycket fint och kämpar på i dessa tuffa tider. Har du inte vägarna förbi så kolla instagramkontot @markesbutikenosterlen eller ring Anki som äger butiken så hjälper hon dig.



Mos Mosh är ju detaljernas märke. Det gillar jag. Hur man satsar på det där lilla extra med detaljerna som gör så mycket. Kolla bara på detaljerna runt fickan i byxorna. Mmmm snyggt!



Fin dragkedja i byxkanten.



Favoritplatsen just nu. Här intar jag gärna mitt kaffe under jobbpauserna.
Igår var jag så himla trött efter en nästintill sömnlös natt. La mig här på eftermiddagen och lyssnade på min nya ljudbok medan solen värmde gott och jag fick till och med lite färg på armarna.

Ni har väl inte missat mitt erbjudande om att prova att lyssna obegränsat på ljudbok hos BookBeat helt gratis i 14 dagar.



Som man sett fram emot terasslivet igen. Detta behöver vi mer än någonsin i år.
Ser ni så fina våra kryddor är i odlingsbäddarna? Rosmarin, timjan, salvia och bladpersilja har vi kunnat plocka hela vintern och nu blir det gräslök till sillen i påsk.




Sugen på nya utemöbler?

*gäller ej Jotex eller grillar/utekök. Koden giltig tom 19/4 2020.


Hoppas hinna ut i solen en stund i eftermiddag också!
Kram M <3

Inga kommentarer: