torsdag 2 april 2020

Trollhassel med vackra fjädrar till påsk

Inlägget innehåller annonslänkar



Igår plockade jag fram lite påskpynt. Med betoning på lite :-)
Jag är inte så mycket för just påskpynt men såklart vill man ju göra det lite fint även om världen är upp och ner. Att pyssla om sitt hem och göra det så mysigt man kan känns fint just nu.



Jag gillar trollhassel. Tycker det är så fint med de knotiga kala grenarna. Dessutom allergivänligt till skillnad från björkris. Plockade fram mina fina fjädrar i naturtoner och klämde fast. 
Visst blev det fint!?

De tar alltid slut på nolltid så vill du knipa ett par så var på hugget!

Vas med munnar här. 20% rabatt nu.



Idag ska jag åka och leverera gardiner och en sammetspuff till en kund i Malmö.
Ha en fin dag!
Kram M <3





Jacka / Nagellack / Väska / Sneakers / Jeans / Topp / Scarf / Örhängen

Inga kommentarer: