fredag 13 mars 2020

Sätt guldkant med Glossybox och otrolig rabattkod

Inlägg i samarbete med Glossybox



Fredag igen men den där vanliga fredagspeppen den vill inte infinna sig. Så oroligt runt om oss med Corona-viruset som sprider sig och känslan av att det kommer allt närmare. Ska man isolera sig? Kna man åka till affären? Kan man träffa vänner? Vi är i riskgruppen i vår lilla familj. Samtidigt vill jag försöka hålla lugnet och ta varje dag som den kommer och fortsätta följa riktlinjerna och företaget kan man ju inte bara lägga på is. Tur att man kan jobba hemma.


Nu känner jag att jag behöver sätta lite guldkant på tillvaron så gott det går. Göra det mysigt hemma, äta och dricka gott och njuta av hemmet och det man har.

Och på tal om guldkant så blev jag väldigt glad när månadens Glossybox dök upp i brevlådan. Det är alltid så roligt att öppna boxen och tro mig - man blir alltid så himla nöjd. Så fina produkter och små överraskningar som man nog inte hade hittat själv.

Ska vi kika lite på vad som finns i mars-boxen?



Temat för månaden är All Eyes On Me.



Vill inte avslöja allt men några av produkterna ser ni här; två supersnygga ögonpennor, en mascara och en guldig ask med highlighter.



Lite extra glow kan man verkligen behöva dessa dagar!
Fina skuggor från Sleek hittar man i boxen.
I boxen hittar man också ett Glossy-magasin med tips på hur man använder produkterna.



Mascaran var superbra och gav snabbt fylliga fransar i en djup svart ton.



Boxen innehåller produkter till ett värde av hela 900 kronor och med min rabattkod får ni den första boxen med 30% rabatt och betalar endast 111 kronor!!

Ange bara koden Marie30 i kassan när du beställer från Glossybox så får du marsboxen till detta otroliga pris. Ordinarie pris är 159 kronor och det är ju fantastiskt det med.

Kram M <3






Nightslip Valerie / Wrap Top Violet / Pants Violet / Robe Mandy

Inga kommentarer: