onsdag 25 mars 2020

Finaste påskpyntet 2020

Inlägget innehåller annonslänkar


Snart är påsken här och även om den i år i många hem inte kommer bli som vanligt med firande med släkt och vänner så vill man ju ändå - och faktiskt ännu mer - göra det fint hemma.

Att påskpynta tycker jag är så mysigt. Det väcker känslor av hopp och vår och visst blir man glad av lite fina prydnader tillsammans med ett påskris och kanske en vacker bukett med vårblommor.

Jag har kikat lite på vad som finns i form av snyggt påskpynt och hittat några favoriter som jag gärna vill visa dig. Alla produkter är direktlänkade så du lätt kan hitta dem.


Dessa har jag själv och tröttnar aldrig på!




















Solen strålar från en klarblå himmel även idag även om det blåser en ganska kall vind.
Ska försöka hitta lite lä och plantera mina fina penséer som jag köpte igår. De är ju så tacksamma och tål kyla och till och med flera minusgrader. De bara slokar lite och sen reser de sig glatt igen.

Kram M <3





1. Savanna set - HERE / 2. Canyon set - HERE / 3. Taiga set - HERE / 4. Savanna top - HERE / 5. Canyon top - HERE / 6. Canyon hoodie - HERE

Inga kommentarer: