torsdag 26 mars 2020

Den perfekta sminkspegeln

I samarbete med Revolt Beauty




Får jag presentera min nya bästa kompis.



Känns det igen?!?
Man står lutad över handfatet med näsan nästintill tryckt intill spegeln när man ska lägga make-up eller ansa brynen. Ibland (läs ofta tidigare) hade jag även glasögon på och det mina vänner är inte speciellt smart när man ska sminka ögonen, haha. Kladd och svordomar och fula ord kommer ut ur den där munnen som man samtidigt grimaserar tjusigt med (bjuder på den bilden).



Men nu är det slut på det! Jag har hittat världens bästa sminkspegel som har hela 10x förstoring.
Alltså ni förstår inte vilken skillnad detta är. Den inbyggda LED-lampan (drivs med 3 AAA-batterier) runt spegeln gör att man ser alla detaljer i perfekt dagsljus. Plötsligt blev det superenkelt att ansa brynen och man upptäckte strån på vift som man aldrig sett förut :-)

Att sminka sig på morgonen går numera som en dans och glasögonen kan lugnt ligga kvar på frukostbordet istället för att sitta i vägen på näsan.



Jag gillar den stilrena designen på sminkspegeln som monteras enkelt med en smart sugpropp på din badrumsspegel eller på kaklet om man hellre föredrar det. Sugproppen som sitter bakpå spegeln är låsbar så att den sitter stabilt på plats till du låser upp den igen.

Den vridbara armen gör at man kan rotera spegeln 360 grader vilket också är en stor fördel tycker jag.



Vill man inte montera spegeln på väggen eller på den befintliga badrumsspegeln kan man såklart även ha den stående. Perfekt att ha med på resan också tänker jag. 




Jag kan verkligen rekommendera denna sminkspegel med 10x förstoring så kika in till Revolt Beauty du också vetja!

Självklart har jag ordnat med en rabattkod till dig också!
Koden Marie10 ger dig 10% rabatt på spegeln till och med den 5/4 2020.


Kram M <3


Inga kommentarer: