söndag 26 mars 2017

Köket och påminnelse om rabatt på klocka

Hej på er och god söndag! Har ni kommit ihåg att ställa fram klockorna till sommartid? Kikar in lite snabbt med en bild på nystädat kök och med vårfina blomster i min kära Äng. Jag njuter varje gång jag går förbi den och såklart när vi sitter vid matbordet och äter.


Så vill jag påminna er om att ni fram till den 15 april har 15% rabatt + fri frakt på valfri ursnygg (hihi) klocka från Daniel Wellington. Använd bara koden SANDBLOMMAN15 så dras rabatten av.

Klockan ni ser på min arm nedan är sprillans nya kollektonen Classic Petite, den första klockan med så kallat mesh-armband från detta märke. Den finns i silver och roséguld och med svart eller vit urtavla. Även det stela armbandet kommer från Daniel Wellington. Armbandet med stjärna kommer från Efwa Attling om någon undrar.



Inga kommentarer: