måndag 19 september 2016

Plädarnas tid är här

Kickade igång den här dagen och veckan med ett tidigt pass på gymmet. Så himla skönt att kunna starta dagen så. Det var en relativt kylig morgon och för första gången på månader fick jag minsann ta på en jacka...

Vi har ju varit så bortskämda med sommartemperaturer under första halvan av september men nu går det inte riktigt att blunda för att hösten faktiskt är på riktig ingång! Och jag tycker faktiskt att det är riktigt mysigt nu. Jag är redo för mörkare kvällar med tända ljus, en brasa, lite nytt till hemmet och att krypa upp i soffan med en gosig pläd.

Senaste nytt till samlingen är en riktig mjuk och mysig sådan som jag hittade på HM Home. Stor och härliga att vira in sig i på kvällen framför tv:n eller i sovrummet med en bra bok. Gillar fransarna också! Superbra pris dessutom, 349 kronor.

Bästa dagen till er!

Kram M <3


Pläd; HM Home, Påslakan i linne; HM Home, Sängkappa; Ellos, Smutsrosa kuddar Himla/Ellos, Mönstrad kudde; Missoni/Ewanywertz.com, Tavla; Love Warriors, Gardiner; HM Home, Sänglampor; Belid


2 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Så snyggt hos dig!! Mysigt i ert sovrum. Tackar för tips och inspiration, den där tavlan älskar jag. Kram Suss

Marie sa...

Tack snälla du - vad glad jag blir! Kul att kunna inspirera. Man är inte bortskämd med kommentarer på bloggen, lite trist, annat är det på instagram...

Ha en fin dag!
Kram Marie