fredag 3 juli 2020

Snyggaste solsängarna och rabattkod

I samarbete med Furniturebox



Då var det fredag igen och veckans bästa dag är här! Eller ni har kanske semester och det är så där härligt så ni vet knappt vilken veckodag det är.... Juli och mitt i sommaren är det oavsett och man bara önskar att det fina vädret ska fortsätta så alla får njuta av sol och värme.

Jag ser fram emot många lata dagar i solen på terassen. Ligga i en solstol och lyssna på ljudbok eller podd. Titta på molnen som seglar förbi. För det blir ju fortsatt försiktighet här så vi stannar hemma så mycket vi kan nu när Österlen översvämmas av turister. Fler än någonsin tror jag.


Passande nog kom dynorna till våra solsängar igår. Åh, det blev precis så snyggt som jag hade föreställt mig för mitt inre. De svarta dynorna gjorde sig perfekt mot de sandfärgade solsängarna i konstrotting och gav tyngd och djup till terassen med sitt marktegel och det vita huset med röda fönster.



Hur mysigt på en skala att ligga där!?! 
Kuddar och pläd gör det förstås extra mysigt. Kan inte nog betona vikten av att använda sig av textilier även utomhus.




Så skönt med konstrotting så de de kan stå ute i alla väder.




Måste också visa den underbara svarta asiatiska liljan som börjar blomma nu. 
De ser nästan ut som sammet när de slagit ut. Ljuvliga!


Happy Friday!
Kram M <3


Inga kommentarer: