torsdag 30 juli 2020

Magisk hemlagad pizza Bianco och tips på snygga träningskläder

Inlägget innehåller annonslänkar


 




Det blir mycket god mat nu när man är hemma och inte träffar så många. Middagen blir liksom lite extra viktig och något att se fram emot hela dagen :-)

Måste ägna en del av det här inlägget åt pizza! Sedan vi skaffade en pizzasten till grillen har vi tagit pizzorna till en helt ny nivå! De blir faktiskt lika goda (om inte ännu bättre) än på den bästa pizzerian.



Ett annat knep är att göra degen i god tid och låta vila i kylen minst 4-5 timmar. Då blir den så där elastisk och härlig och får sedan en perfekt botten från en varma pizzastenen.

Vår nya favorit är Pizza Bianco med bland annat smörstekta kantareller och lufttorkad skinka. 




Massa god mat gör ju att man måste röra på sig också :-)
Jag har kommit igång riktigt bra med träningen och det funkar alldeles utmärkt att träna hemma med hjälp av hantlar och den egna kroppen. Har ett program jag kör ett par gånger i veckan.

Så måste jag ha bra musik också. Det underlättar när man studsar omkring. Och en stor spegel.



Träning blir faktiskt lite roligare med snygga träningskläder.


Ett nytt märke jag hittat som har supersnygga träningskläder är Gavelo.



Som jag hoppas vi får tillbaka lite sol, värme och sommar nu. Det har utlovats riktigt fint väder i helgen och jag håller alla tummar och tår jag kan för att det blir så! Är inte alls redo för några som helst tankar på höst och kyla på länge än.

Kram M <3


Inga kommentarer: