onsdag 15 juli 2020

5 ljuvliga skönhetsprodukter och rabattkod

Innhehåller annonslänk

Aloha kära bloggvänner! Jag tog lite semester från bloggen - kände att jag behövde ta ett litet break. 

Vädret har ju varit lite si och så senaste tiden men igår då strålade solen från en knallblå himmel och jag bestämde mig för att göra precis INGENTING mer än att ligga i en solstol och lyssna på ljudbok. 

Idag är det som vanligt igen. Det regnar. Låter jag bitter nu? Ja ja inte mycket man kan göra åt vädret men det är väl himla trist att inte kunna vara utomhus. Vi har varit och köpt lite färg till dörrarna i orangeriet och olja till bordet som står där ute. Sen svängde vi inom bästa gårdsbutiken för att köpa en massa goda grönsaker, frukt och bär, nybakat bröd och årets första kantareller.



Jag blev på mycket bättre humör när jag öppnade brevlådan och hittade månadens Glossybox. Denna gång en limited utgåva som fått namnet Aloha. Så härligt somrig och fin box som jag tänker spara den också.



Älskar Glossybox och det är som julafton varje gång det kommer ett nytt paket med härliga skönhetsprodukter. Alltid roliga och nya produkter som man kanske inte hade hittat annars.



En hel hög med somriga produkter låg i månadens box. Sådant som är helt rätt i tiden nu; bronzer, glow-droppar, ljuvligt doftande deo, svalkande fotcreme och en ansiktsmask som doftar ananas.



Gillade verkligen den här bonzern som ger den perfekta solkyssta huden. Åh den behövde jag nu.

Så himla bra pris också - en Glossybox kostar endast 159 kronor och använder ni min kod 30ALOHA får ni hela 30% rabatt och då blir priset ynka 111 kronor! Passa på innan de tar slut bara är mitt råd....


Önskar er en toppendag oavsett sol eller regn!
Kram M <3






Inga kommentarer: