torsdag 23 juli 2020

Härligt terassväder

Inlägget innehåller annonslänkar i samarbete med Nextory och Furniturebox




Herregud vad jag är tacksam över vårt hus och trädgård. Såklart lite extra denna sommar när vi stannar hemma och bara träffar våra absolut närmaste.

Att kunna gå direkt ut på en solvarm terass. Verkligen utnyttja tiden när solen och värmen behagar infinna sig utan att behöva planera och organisera.



Nu har det faktiskt varit ett par soliga och fina dagar och jag har njutit i en solstol med en ljudbok i öronen. Jag har blivit helt såld på ljudböcker. Så himla mysigt och smidigt.

Du kanske också vill prova på att lyssna på ljudbok? Då har jag ett supererbjudande till dig! Du kan nämligen lyssna obegränsat på hur många ljudböcker du till och helt gratis i hela 30 dagar. 
Erbjudandet gäller genom att du klickar på länken ovan.



Grönt och skönt i trädgården med nyklippta häckar och blommande parterrer.




Ja, det är alltså här jag tillbringat några härliga dagar i världens skönaste solsängar.
Detta var verkligen en toppeninvestering.





Här har vi sommarens andra härliga investering - nämligen vår loungegrupp! Halleluja som vi älskar denna! Vi har verkligen suttit, slappat, sovit.... hur mycket som helst i den.

Även denna kommer från Furniturebox och ni har som sagt 10% rabatt på allt där om ni anger koden Sandblomman10 i kassan. Alltså inte bara utemöbler - där finns allt inom möbler och inredning.

Ta vara på dagen!
Kram M <3




Inga kommentarer: