tisdag 17 september 2019

Höstglow på kinderna - visar lite favoritskönhetsprodukter

Inlägg i samarbete med Cocopanda




Hej mina blogg-vänner! Vet att ni uppskattar lite skönhetstips då och då. Har du hört talas om Cocopanda? En digital skönhetsbutik som har superbra priser. De har t ex alltid "Deals of the week" som jag kan rekommendera att kika in på då och då.

Beställde nyligen hem lite produkter och jag tänkte visa er några av mina favoriter. Häng med här!


En favorit som jag alltid återkommer till när det gäller bodylotion är Biotherms Lait Corporel Anti Drying Body Milk. Absolut kladdfri, superlätt att smörja in och doftar ljuvligt av citrus. Så bra pris hos Cocopanda! Jag brukar annars bunkra upp ett per flaskor när man flyger taxfree men just nu är den nedsatt med hela 32% så nu får man verkligen passa på.



Lite GLOW kan ju behövas nu när solbrännan börjar försvinna som ett brev på posten…




Som morgonsol på burk! Coral Glow heter denna färg som är jättesnygg och ger ett lagom skimmer. utan att bli glittrig så den passar fint även dagtid.









Den första produkten jag vill testa är denna Caffeine Solution som ska motverka mörka ringar och svullnad under ögonen. Kan ju behövas dessa trötta mornar när man förundrat tänker vem är den där människan i spegeln :-)






Var även sugen på att testa deras foundation som finns i hela 21 nyanser och ska ge ett naturligt resultat. Ska bli spännande att testa. Update var att denna var lite mörk så jag ska beställa en ljusare som jag kan mixa.


Inga kommentarer: