fredag 16 augusti 2019

Möblerat om lite

Inlägget innehåller annonslänkar





Jag har alltid tyckt det är så fint när man kan möblera med två soffor mitt emot varandra. Det ser så mysigt ut och inbjuder till givande samtal känns det som.

Vi har ju en större och en mindre soffa - Le Grand Air från Decotique - och jag har inte tyckt det var riktig symmetri där i soffhörnan med de svarta snurrfåtöljerna som komplement.

Häromdagen fick jag ett ryck att jag kanske skulle testa med att ställa den lilla Love Seat-soffan mitt emot den stora. Sagt och gjort. När mannen var på golfbanan kånkade jag runt lite.

Ni ser resultatet på bilderna nedan. Jag blev jättenöjd. Vad tycker du?


Vår soffa är i linne och färgen heter Misty Grey. 




Nu blev det även mer symmetri med de svarta läderfåtöljerna på varsin sida om bordet.


Älskar linne. Ett material som bara blir vackrare med åren. Tyget i soffan är linne, liksom kuddarna i soffan och gardinerna. Linne ger en avslappnad känsla och passar vårt hus.


Kram M ❤








Inga kommentarer: