fredag 17 november 2017

Fick hem årets lakritskalender

Igår hämtade jag ut ett paket på posten och nu längtar jag ännu mer tills december! Jag hade nämligen beställt Johan Bülows fantastiska lakritskalender.

Förra året hade vi just en sådan lakritskalender och det var så mysigt att öppna en ny lucka varje dag fram till jul. Varje lucka innehåller TVÅ lakritspraliner och det är inte vilka praliner som helst vill jag lova! Verkligen högsta kvalitet och så galet goda och stor variation varje dag.

Jag beställde min kalender här






Man vill ju inte stressa fram tiden - men nog längtar jag lite extra efter att öppna den där första luckan, haha.... Och inte nog med det, älsklingen hade också beställt en kalender, men av en helt annan sort som också är mumma för själen. Visar en annan dag!

Kram M <3

Inga kommentarer: