måndag 3 juni 2019

Pioner, kampanj och ny klänning

Inlägget innehåller annonslänkar



Då var det måndag och ny kortvecka igen! Dessutom utlovas riktigt kanonväder, så himla härligt. För som man längtat efter sol och värme nu. Det är ju trots allt juni.

Hoppas ni haft en skön helg. Vi har varit på grillfest, städat, fixat i trädgården, hängt på terassen och i orangeriet och ätit god mat. Helt ok helg om ni frågar mig.


På väg till grillfest i skön klänning som jag köpte på rea på Provrummet för ett tag sedan. Här med sneakers i silver för en avslappnad look.

Klänning är favoritplagget på sommaren och är ni sugna på snygga klänningar finns massor här. 30% rabatt nu med koden 395718. Gäller tom 3/6 2019.


På soffbordet just nu en helt ljuvlig bukett med pioner i rosa och vitt som jag köpte på torget i helgen. Här tillsammans med daggkåpa från trädgården.


Ni som gillar inredning - jag måste tipsa er om Confident Living. De har byggt om sin sajt och just nu är det 10-30% rabatt på allt inom inredning, möbler och belysning.

Confident Living har verkligen mycket snyggt och jag har handlat en hel del där. Bland annat soffbordet, golvlampan, och den stora spegeln i hallen ni vet, spegeln i sovrummet, de maffiga urnorna, matta, kuddar och en massa annat faktiskt. 
Passa på - erbjudandet gäller bara till och med 3 juni.


Ser ni så härligt ljuset silas igenom de tunna linnegardinerna? Även fast de är mörka så upplevs de som ljusa och somriga. Gardinerna är på rea nu (synd man inte visste det).


Ha en härlig ny vecka!
Kram M <3






Solglasögon / Väska / Armband / Scarf / Sandaler / Klänning

Inga kommentarer: