söndag 16 juni 2019

Mina favoriter på kampanj hos Newport Home

Inlägget innehåller annonslänkar




Söndag och den första pionen har slagit ut! Den första och enda faktiskt. En pion vi satte på framsidan för fem år sedan. Inte en endaste liten knopp har den bidragit med. Men skam den som ger sig. Och när vi gjorde om på framsidan så fick pionen snällt flytta på sig. Och se där! Inne på gården i en av parterrerna fick den i år äntligen sin första (och enda) knopp.

Men vacker som tusan är den och nästa år blir det förhoppningsvis många fler. Måste vi tro på.


Målbilden är ju att kunna plocka in en bukett med pioner men tills dess så blev det till att köpa i affären istället. ICA hade pioner för 39 kronor denna vecka och det var ju bara att slå till. Blandat med limegrön daggkåpa från trädgården blir de ett vacker blickfång på soffbordet i fina "rumpvasen" från Newport Home.

I samband med detta måste jag tipsa er om just Newport Homes jubileumskampanj med massor av fina erbjudanden. De firar 4 år online och har just nu 20-70% på ALLT! 

Det är nu man kan passa på att fynda det där man länge spanat in eller kanske en present till någon man vill fira nu eller lite senare? 

Jag tycker Newport har så mycket fint och har shoppat en hel del där genom åren. Passar på när det är kampanj. Tänkte visa några av mina favoriter här hemma.

Som sagt, den läckra vasen, design Jonathan Adler, hittar man hos Newport Home. Där finns också den otroligt vackra glaskaraffen samt kristallglasen som mannen fick av mig i julklapp.


Det fina paraplystället som just nu fungerar som vas i väntan på snyggparaply jag beställt köpte jag förra gången Newport hade kampanj. Visst är det väl fint!?


Har man inte råd att fylla alla vaser med färska snittblommor är ett tips att blanda gröna blad och kvistar med konstblommor. Hur fint som helst. Newport har många verklighetstrogna.

Vasen Bubblan är väldigt användbar och priset är galet bra. Denna är i storlek M och kostar bara 239 kronor nu på kampanjen. Påminner om en viss Pallo för si så där 5000 riksdaler...

Även ljusstakarna, design favoriten Jonathan Adler, kommer från en tidigare kampanj på Newport.


Man kan också hittar många vackra så kallade coffee table böcker. Denna är Chanel och ligger placerad i det snygga bokstödet i plexiglas från samma ställe. Älskar att bläddra i sådana böcker.

Även kristallskålen som jag fyllt med snäckor är från Newport. Kan även användas till champagnekylare eller läcker bordsdekoration med blommor när det vankas fest.


Det blir många turer med glas, porslin och bestick när det ska dukas upp i trädgården och orangeriet och då är en stor bricka perfekt. Denna rottingbricka är min favorit och den används flitigt. Halva priset hos Newport nu.


Glaskaraffen med bubblor och kristallglasen kommer också från Newport.


Det där var bara en liten bråkdel av allt fint som finns hos Newport. Förutom många kända varumärken kan man hitta de där unika små detaljerna och möblerna man inte hittar någon annanstans. Gillar!

Hoppas ni haft en skön helg! Det har jag.
Kram M <3


>

Inga kommentarer: