tisdag 11 juni 2019

Min favoriter på rea

Inlägget innehåller annonslänkar



Hej hej, det är lite mycket nu som man brukar säga... Har inte alls hunnit med bloggen de senaste dagarna men nu ska det bli lite skärpning, jag lovar.

Helgen försvann i ett nafs med bland annat middag och vinprovning, 80-årskalas, powerwalk, terasshäng, trädgårdsfix och grillning.
Igår träffade jag en av mina bästa vänner på en afterwork och idag har jag varit och uträttat ärenden och fixat naglarna i lilla staden. Ja, ni hör ju som jag roar mig :-)

Idag tänkte jag tipsa om en av alla trevliga reor som pågår och det är från härliga Gina Tricot.
Här har ni några av mina favoriter (alla länkar är klickbara) och allt är nedsatt minst 50%














Nä, nu är det väl dags att fortsätta jobba här. Ha en härlig dag mina vänner!
Kram M <3

Inga kommentarer: