måndag 6 maj 2019

Inredningsskolan på kampanj

God måndag på er kära följare!

Sitter på mitt kontor med doftljus och radion i bakgrunden och skickar iväg min Inredningsskola till alla som beställt den. Jag har en kampanj på mitt instagramkonto där jag erbjuder mina följare 100 kr i rabatt på Inredningsskolan och naturligtvis ska ni bloggisar också få samma möjlighet.

Min Inredningsskola består av 17 fullmatade kapitel där du bland annat får lära dig mer om färgsättning, hur an skapar moodboards, tips på hur man hänger gardiner och tavlor, hur man fixar ett vackert stilleben, hur man får soffan att se inbjudande ut, väljer rätt matta, belysning och ljussättning, blandar olika metaller, trixen för att skapa hotellkänsla i sovrummet, hur man skapar mer harmoni och balans i inredningen genom att använda verktygen inom Feng Shui och mycket mer.

Efter varje kapitel finns egna uppgifter där du kan praktisera vad du lärt dig. Skolan kommer smidigt hem till dig på mail i en pdf-fil.


Du beställer Inredningsskolan på min hemsida www.sandblomman.se. Ange koden BLOGGLOVE i meddelandefältet så får du köpa Inredningsskolan för endast 269 kr (ord pris 369 kr). 

Att inreda ska vara roligt och kreativt. Det finns egentligen inga rätt eller fel! Huvudsaken är att just
DU trivs i DITT hem. Men det finns en del tankar man kan ha med sig när man inreder.
Hemligheten med att få till det där lilla extra är inte att du ska springa iväg och köpa en massa nytt utan ofta räcker det att flytta om och förändra det du redan har hemma. Med små medel och nytt tänk kan man skapa stora förändringar!


Ha en fortsatt fin dag!
Kram M <3




This post contains adlinks from Adviral



1. / 2. / 3. / 4.

Inga kommentarer: