fredag 24 maj 2019

Rabarberpaj och tips på mysig butik

Hej, hej! Jag utlovade ju recept på den goda rabarberpajen med smak av kanel för några dagar sedan och på min andra blogg Tildas Kök & Vin hittar ni receptet.

Superenkel att göra och väldigt god. Servera med en god vaniljglass eller en klick vaniljsås.


Jag älskar fina linnehanddukar och denna hittade jag i mysiga butiken Ting & Tang här på Österlen. Denna present- och klädesbutik ligger i Simrishamn och har ni vägarna förbi Österlen tycker jag absolut att ni ska kika in i denna mysiga butik! Ting & Tang har även webbshop om ni inte är på Österlen.


Fika i orangeriet kan vara något av det mysigaste jag vet. Speciellt om man har en god hemlagad paj.


Kram M <3






1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10 / 11 / 12 / 13 / 14 / 15 / 16 / 17

Inga kommentarer: