fredag 31 maj 2019

Reportage i Leva & Bo

Nämen, titta vad har vi här då? Någon som känner igen Casa Vik i förra veckans Leva & Bo?

Det var ni, mina kära följare, som uppmärksammade mig på att det var ett reportage från vårt Casa i tidningen. Själv hade jag ingen aning och fick ju åka iväg illa kvickt och köpa detta magasin.


Reportaget gjordes för två år sedan och publicerades ursprungligen i Sydsvenskan och Helsingborgs Dagblad. Det är ungefär samma reportage nu men med lite omdisponering av bilder.


Man kan ju konstatera att det hänt en hel del sedan bilderna togs! Det största är ju att vi numera har en tillbyggnad som innehåller ny entré och hall, nytt sovrum och walk-in-closet och att det lilla gårdshuset som var gästhus nu hänger ihop med det övriga huset.


Dubbeldörrarna som ledde rakt in i vardagsrummet är nu ersatta av ett stort fönster och väggarna här är målade i en grå kulör. Annan matta också, ny soffa, nytt soffbord, nya gardiner, kuddar.... Ja, det har hänt mycket.


Är ni lediga denna klämdag eller är det jobb som gäller?
Jag jobbar lite men har även hunnit med årsmöte i vår samfällighet och ikväll blir det middag och grillning med alla grannar. 
Tror minsann jag ska köra iväg om en stund och köpa lite nya snittblommor inför helgen.

Kram M <3


Inga kommentarer: