måndag 3 augusti 2020

Förändra billigt och enkelt med posters

I samarbete med Posterstore




Nu när vi gått in i augusti har en känlsa av att förändra lite inomhus infunnit sig igen efter att ha varit totalt borta i flera månader. Det har blivit sensommar och som alltid väcks min lust att inreda igen. Det behöver inte vara något jätteprojekt, bara känslan av att förnya lite.

Därför fick ett av sovrummen (gästrummet) en lätt makeover med hjälp av nya posters och ramar. Älskar hur man kan förändra så enkelt och billigt med posters.



Motiven på mina tavlor är hämtade från olika resmål och andas enkelhet och elegans både i färgskala och bild. Precis som jag vill ha det i ett sovrum - man ska känna ett lugn när man tittar på tavlorna.



Jag är så otroligt nöjd med resultatet. Det blev en så varm och härlig känsla i rummet. En ny sorts mjukhet.

Denna gång valde jag vackra ekramar och passepartout för att ytterligare framhäva motiven. Tänk bara på att en del motiv kan behöva kapas för att passa i en passepartout!



Tidigare hade jag svart-vita posters med svarta ramar vilket gav ett lite hårdare uttryck så de har fått flytta vidare ut i kontoret i gårdshuset nu. Där blir de snygga kontraster till de kalkgrå väggarna.



Posterstore har ett stort utval av bilder med olika teman för alla smaker (med en ny samling som utkommer varje tisdag) och alla posters är tryckta på högkvalitativt tjockt och hållbart producerat papper.

Vill du också uppdatera hemmet med lite nya vackra posters så har jag en riktigt generös rabattkod till dig: Ange sandblomman30 i kassan så får du hela 30% på posters (ej selection eller ramar). 
Gäller till och med en 31/8 2020.

Ha en fin start på veckan!
Kram M <3

Inga kommentarer: