måndag 28 oktober 2019

Vägghängda sänglampor och rabatt

Inlägget innehåller annonslänkar






Så var det måndag och ny vecka igen. Inte klokt att denna vecka går vi redan in i november. Jösses det var ju precis sommar! Men vintertiden är här och faktiskt vaknade jag av mig själv imorse och kände mig ganska utvilad. Inte så dumt det här med att ställa om klockan ändå.

Jag får ofta frågor om våra sänglampor och de är av märket Markslöjd. Såg att det var superkampanj på dessa sänglampor nu här - hela 55% rabatt. De är dimbara och det tycker jag nästan är ett måste.


Vägghängda sänglampor gillar jag dels för att man skapar plats på sängbordet och kan dekorera det med ljus och blommor och annat fint och dels för att de ger ljus uppifrån om man till exempel ska läsa i sängen. 


Testa höjden innan du sätter upp dem! De ska som sagt lysa så att man ser bra när man ligger och läser men samtidigt ska de inte blända när man har dem tända och befinner sig på annan plats i rummet.




Nu ska jag sätta igång med ännu ett inredningsuppdrag - badrum denna gång. En kund som vill ha hjälp med att få till en lyxigare känsla - så kul!
Kram M ❤

Inga kommentarer: