fredag 25 oktober 2019

Superkampanj hos Newport Home

Inlägg i samarbete med Newport Home






Tjoho, här får ni ett alldeles färskt smakprov från mitt kontor som just nu får sig en rejäl make-over. Ny väggfärg, nya möbler och lite annat smått och gott. Jag har fortfarande kvar en vägg att måla men eftersom jag får ta lite i taget färdigställer jag efter hand och ena sidan med nya väggskåp är klar så då kunde jag förstås inte låta bli att piffa!

Det är nämligen så att bästa Newport Home har dragit igång sin största kampanj under året och erbjuder 20-50% rabatt på ALLT i webbshoppen. Ni som känner mig vet att jag är ett stort fan av deras produkter så därför vill jag gärna visa några av mina favoriter som jag har hemma. Alla produkter är direktlänkade under bilderna så att ni lättare ska hitta dem.










Tumbler kristallglas 6-pack här. Perfekta som vattenglas till fina middagen också.





Otroligt prisvärda Bubblan vas här. Finns i flera storlekar, detta är M.







Karaff med bubblor här. Finns i flera storlekar, detta är den stora. Flera färger.








Ja, det var bara en liten bråkdel av allt fint som finns hos Newport Home.
Passa på att shoppa julklappar eller något fint till dig själv nu när det är så bra priser.
Erbjudandet gäller till den 30/10 2019.

Kram M ❤




Inga kommentarer: