måndag 22 juli 2019

Mina bästa tips på kärleksfulla bröllopspresenter

Inlägg i samarbete med Get Personal 





Är ni bjudna på bröllop i sommar (eller kanske ett härligt höst- eller vinterbröllop) och funderar över vad ni ska köpa till det lyckliga brudparet som har allt? Då har jag riktigt bra tips till er!

Man vill ju att gåvan ska kännas både personlig och kärleksfull och med en tanke bakom. Något som bruden och brudgummen förhoppningsvis kan titta på och minnas tillbaka till bröllopsdagen.

När vi gifte oss hade vi ett litet intimt bröllop med bara de närmaste och vi fick en helt fantastisk luftballongresa jag aldrig kommer att glömma och så vackra graverade champagneglas. De där glasen betyder verkligen så mycket och jag blir alldeles varm i hjärtat varje gång vi plockar fram dem. Tänker på den där speciella dagen när glaset fylls upp med bubblor och man njuter av drycken.

Glasen står på hedersplatsen i vitrinskåpet och ibland bara plockar jag fram dem, snurrar runt lite på dem och läser texten. Marie och Anders. Kronovalls Slott 2015.


Just det där att ge bort något personligt graverat med namnen på de lyckliga tu och kanske plats och datum för bröllopet, eller en annan personlig hälsning, är mitt bästa tips på bröllopspresent och något som garanterat kommer att uppskattas av brudparet.

Hos getpersonal.se hittade jag massor av fina bröllopsgåvor för just detta ändamål. Så smidigt att sitta hemma i lugn och ro och välja ut vad man vill ge bort och sedan är det bara att fundera över vad det ska stå innan man skriver in gravyrtexten och väljer typsnitt och storlek. Du ser direkt på en bild hur slutresultatet blir. Dessutom är det fri frakt och supersnabb leverans.

Här har jag plockat ut ett litet axplock av alla presenter som blir fina som bröllopspresent:






Nu är det bara att hålla tummarna att man blir bjuden på bröllop snart!

Kram M <3



Inga kommentarer: