fredag 19 juli 2019

Testar Smakbox och ger er rabatt

I samarbete med Smakbox



Jag är numera stolt så kallad Smakinspiratör hos Smakbox. Ett jätteroligt uppdrag då jag, som ni vet, är väldigt intresserad av matlagning och gärna lagar nya rätter ovh testar nya smaker.

Har nu fått hem min första smakbox som hade tema Bjudning och den levde verkligen upp till förväntningarna. Massor av nya roliga produkter som man kanske inte hade köpt eller hittat på egen hand. Så här såg det ut när jag öppnade boxen och ni får en liten glimt av vad som fanns i:




Igår när vi hade haft en lång och hård trädgårdsdag dukade jag upp lite av festligheterna på vår vintunna i pergolan. Lite smått och gott såsom tunna chorizos, smörgåsrån och små bitar av knäcke med het mjukost, linschips, choklad och cider med smak av jordgubb och mynta.


Jag har också fått möjlighet att ge er rabattkod om ni också vill testa någon av Smakbox olika boxar. Koden SANDBLOMMAN ger er 20% på första boxen om ni startar en prenumeration eller ger bort som gåva.

Jag tycker det är kul att det finns olika smakinriktningar; Original, Måltid, Nyfiken och Balans. Vilken är du sugen på att prova? Priset är 199 kr (exklusive rabatten) och värdet uppgår till mellan 350-450 kronor så det är verkligen lönsamt.


Trevlig fredag säger jag med denna fina Dahlia som precis slagit ut här hemma.
Creme de Cassis heter den och jag tycker den är sååå vacker.

Kram M <3

Inga kommentarer: