torsdag 14 juni 2018

Pioner, tidningsomslag och en massa bra erbjudande

Hej, hej ser ni att jag placerat Plaza med omslaget där Casa Vik var med i vårt tidningsställ :-) Inte utan att jag är stolt att kunna titta på tidningen när jag sitter i soffan och myser!


Mannen min kom hem med en bukett med vita pioner häromdagen. Så himla gulligt och eftersom jag älskar pioner så var det extra fint gjort. Älskar att omge mig med vackra snittblommor. Då gör det inte så mycket att man inte hunnit städa...


Idag ska jag köra in till Malmö för en efterlängtad lunch med ett gäng härliga tjejer och före detta kollegor men först ville jag bara kika in och ge er några riktigt bra erbjudande!

Med koden 379601 får alla nya kunder nämligen 30% på dyraste varan HÄR. Gäller tom 30 juni.
Är du inte ny kund får du 25% på hela Ellos Home Collection istället.



HÄR får i 20% rabatt på alla sängkläder. Gäller tom 17 juni.



20% på alla sittpuffar med koden SITTPUFF hittar du HÄR. Gäller tom 17 juni.



Med koden adtraction10 får du 10% på köp över 500 kronor HÄR. Gäller tom 17 juni.




Trevlig shopping och ha en fin dag!
Kram M <3



NYA PEGASUS 35 FRÅN NIKE

This post contains adlinks from Adviral

Inga kommentarer: