måndag 18 juni 2018

Lite nytt i sovrummet och fler toppenfina erbjudanden

Inlägget innehåller adlinks






Hoppas ni haft en skön helg och njutit av den härliga sommaren! Här kom det efterlängtade regnet äntligen men det behövs mer... Man får vara tacksam för att växterna fick sig en välbehövlig dos med vatten i alla fall. För oj vad törstiga de är just nu. Och gräsmattan ska vi inte prata om. Hö...


Min vy denna helg har mest sett ut så här. Just precis. Från sängen. Fick en släng av någon sommarinfluensa eller nåt för jag däckade helt. Feber, yr, ont i huvudet, värk i magen och helt utmattad. Jag sov och sov i 1 1/2 dygn och nu känns det tack och lov bättre igen.


När vi ändå kikar in i sovrummet tänkte jag visa senaste nytillskottet som är ett par solspeglar som kommit upp på väggen.


Minns ni att jag funderade på något som skulle passa på väggen bakom häng-gungan och som skulle matcha lite med tavlan med guldramen och sen även med det övriga svart-vita i rummet?


Eftersom jag är lite tokig i speglar, och väldigt tokig i solspeglar, så blev det 3 stycken i olika storlekar från HM Home. Mycket bra pris och jag är riktigt nöjd med resultatet. 


Jag får alltid mycket frågor kring häng-gungan och den hittar ni HÄR. Just nu får du även rabatt här (toppen ju) om du uppger koden SOMMAR i kassan! Inte bara på gungan utan ALLT!!

Jag fortsätter med lite bra sommarerbjudanden och HÄR hittar man nu 10-20% på alla vaser och krukor. Nedan ser ni några av mina favoriter:


Ernst vackra prisvärda vas i rökgrå har jag själv - sååååå snygg! KLICK.

Ytterligare en användbar vas som jag själv har från Bloomingville! KLICK.

'

Alla ljuvliga Pallo-vaserna från Skrufs Glasbruk. Den lilla har jag. KLICK.


Old English Vase - i denna kan man göra helt fantastiska arrangemang! KLICK.

Dots. En liten fräck vas från Madame Stolta. KLICK.

Ja, det finns så mycket mer så kika gärna in själva!


Önskar er en riktigt fin start på midsommarveckan! Nu tittar alla hysteriskt på väderleksrapporten varenda dag, hihi...

Kram M <3



This post contains adlinks from Adviral



Kimono Dress / Swimsuit / Slides / Sunglasses / Straw Bag / Scrunchie

Inga kommentarer: