onsdag 2 maj 2018

Nylansering av webshopen - lampor till specialpris

I samarbete med Shopcorn








Hej hej, hoppas er Valborgs-helg varit bra! Det känns ju som måndag idag men det är ju faktiskt onsdag.

Vi har haft en lugn och skön helg. Syrran med familj var på besök i söndags och det var en sååå himla härlig dag. Solen strålade och det var nästan sommarvärme. Vi åkte på picknick och så plockade vi ramslök, gick en lång runda bland gröna kullar och spirande grönska och hälsade bland annat på ensamma trädet hos Mandelmanns.

Valborg blev mest en vanlig dag här i vårt casa. Jag hade en massa administrativt arbete att göra så jag satt och jobbade hela dagen. Det är ju så när man är egenföretagare. Vi åt och drack lite gott på kvällen och igår drog vi igång med en massa trädgårdsarbete. Jag målade muren i den lilla pergolan och våra odlingsbäddar och mannen byggde en liten terass för morgonkaffet utanför vårt nya sovrum. Det är mycket som ska fixas i trädgården nu och mycket målning efter vår tillbyggnad men man får ta lite i taget.

Tänkte också berätta att jag nu nylanserar min webbshop! Den har bytt plattform och har därmed fått ny adress. Samtidigt är det ett helt nytt sortiment så kika gärna in. Nya adressen är https://sandblomman.shopcorn.com så lägg gärna som ett bokmärke. Länken och bilden hittar ni också alltid uppe till höger i marginalen.



Just nu är det specialpriser på  flera av mina produkter! Bland annat den här fina lampan från PR Home som jag hängt i vårt gästrum. Den blev så himla mysig där tycker jag. Lampan finns i flera modeller och färger och även för utomhusbruk!

Håll ögonen öppna för snart kommer fler nyheter och en rolig tävling.





This post contains adlinks from Adviral



1. Blazer / 2. Trousers / 3. Watch / 4. Case / 5. Charger / 6. Sneakers / 7. Earrings / 8. Basic chain / 9. Ring / 10. Chain / 11. Pendant

Inga kommentarer: