lördag 3 januari 2015

Mitt 2014

Tack 2014 - sannerligen ett händelserikt år. 

Vi sålde vår stora vindsvåning i stan och flyttade till drömmen på Österlen. 

Vi bytte kök och la in nytt vitt golv på loftet. Knökade in en hel massa möbler från stan i vårt lilla casa. 

Vi hade en magisk sommar och njöt i vår Medelhavsträdgård. 

Jag sa upp mig på jobbet och började läsa till inredare. 

Vi målade en fondvägg i sovrummet och gjorde om ett av gårdshusen till kontor. Det fotades till reportage som ni kommer få se nästa år. Jag flyttade runt på tusen och en ting och njöt av mitt nya fria liv. 

Vi var i London och välkomnande en ny liten prins i familjen och sen blev det jul och nyår med nära och kära och nu vi ser fram emot ett nytt spännande år. Tack för att ni är med mig <3

Inga kommentarer: