tisdag 23 december 2014

God jul från Casa Vik

Lille julsftonskväll och julefriden har sänkt sig över vårt casa.

Nu sitter vi mätta och belåtna i soffan och bara njuter av att finnas till. Under granen ligger julklapparna och väntar på att packas in i bilen imorgon. I år körde jag en svart-vit variant på paket med röda juletiketter. Tycker det är så snyggt när alla klappar är likadant inslagna och i år funkade det.

Det har varit full fart hela dagen. En sväng i stan för att fixa det sista, städat huset, slagit in julklappar, ordnat till i gästrummet, gjort en massa glögg-tilltugg och gotter till morgondagen. Haha, jag som hade planer både på att plugga och träna. Jovisst....

Vill önska er en fröjdefull jul med era nära och kära. Känner mig tacksam att få fira jul med min goa familj och min stora kärlek. Det är inte alla förunnat.








Inga kommentarer: