måndag 20 december 2021

Sovrum i julskrud och en syrlig juldrink

 


Swish sa det så var man inne i julveckan!
Helgen gick i alla fall i ett relativt lugnt tempo och vi hann med att fixa en hel del. Var i vår lilla stad och köpte några julklappar, julkort, presentpapper och annat som behövdes och så klickade vi hem de sista klapparna som jag håller tummarna ska hinna fram innan julafton.

Jag började slå in lite paket. Tycker det är så roligt att göra fina paket med vackert papper och snygga band och etiketter. Så det ska matcha resten av inredningen, haha. Är smått allergiskt mot sånt där tunt papper i grälla färger med glada tomtar på. De gömmer jag längst in under granen!

Ser ni den fina fuskpälspläden på sängen. Den är ny och jag är kär i den - så mjuk och underbar.
På kampanj nu så passa på!

Sovrummet är galet mysigt just nu med granen och lite pynt. Vill tillbringa mycket tid här nu.



Nu ligger det några klappar under granen och det börjar verkligen likna jul i huset. Myset nu med granen, stjärnor och adventsljusstakar är bara helt underbart. Jag spelar julmusik och njuter allt jag kan.



I helgen testade jag en ny juldrink som fick högsta betyg av mig.
Detta är en Lingon Sour och gillar man lite syrliga drinkar är detta ett måste!

Nej, dags för lite bokföring i företaget. Hörs snart!
Kram M

Inga kommentarer: