onsdag 15 december 2021

En Coffe Table Book som innehåller en brandfilt

 



Så blev det onsdag och 9 dagar kvar till julafton. Hur gick det till? Det var ju precis 1 advent.
Dagarna fullkomligt flyger fram nu tycker jag. Hinner inte alls med hälften av vad jag vill göra. 

Alla julklappar är inte fixade och inte en enda är inslagen. Det värsta är att jag inte riktigt vet vad jag ska köpa eller hur det överhuvud taget ska hinnas med att få hem i tid. 

Idag tänkte jag i alla fall tipsa ER om två jättefina julklappar.

När man kombinerar livsviktig funktion med snygg design då klappar mitt hjärta lite extra. 
Eldstickan har nämligen designat en box som ser ut som en ursnygg Coffee Table Book och där i ligger en brandfilt. Alltså såååå smart! 

Alla hem borde ha en brandfilt. Fråga mig som jobbat på Försäkringsbolag. Det där händer inte hos mig tänker många men faktum är att det varje år inträffar 25 000 bostadsbränder i Sverige och när olyckan är framme är varje sekund viktig.



Under locket på "boken" döljer sig alltså brandfilten. Visa alla i familjen hur den funkar. Extra viktigt nu när vi frossar i ljus och brasor.

Det här tycker jag är en suverän julklapp både till dig själv och till andra.
Med koden GODJUL10 får man dessutom 10% rabatt på Eldstickans sortiment ända fram till julafton.



Eldstickan har också jättefina tändstickor förpackade i snygga burkar och flaskor som får stå framme som en vacker inredningsdetalj. Det här är ju en perfekt liten julklapp om man inte vill ge så mycket eller varför inte till julklappsspelet?



Igår tog vi in julgranen och hann även med att sätta i ljusslingan. Sedan var det dags att skutta in till grannarna för en mysig kväll där det skulle bli lite glöggmingel men som slutade med läcker buffé och vin. Det blev sent innan man stöp i säng....

Men ikväll tänkte jag prioritera att klä granen. Har lite nytt att hänga upp som jag ser fram emot.
Visar när det är klart!

Kram M








Inga kommentarer: